חברה יקרה....

אם את קוראת את זה, סביר להניח שאת אמונה על ארגון מסיבת הרווקות של אחותך או החברה הכי קרובה שלך. זה כמובן כבוד וכיף, אבל זאת גם אחריות לא מבוטלת.
מצד אחד את חושבת על החברה הכלה שלך ורוצה שיהיה לא פחות ממושלם,
מצד שני, יש את החברות, שגם הן רוצות את אותו הדבר.. אבל! לא תמיד זאת חבורה מגובשת אלא חברות מהעבודה, מהבית, איזה שתי חברות מהלימודים ועוד איזה מישהי שאף אחת לא מכירה חוץ מהכלה…
כל אחת גרה במקום אחר ומכעט לכל אחת יש בקשות מיוחדות.

עם הזמן אנחנו יותר ויותר "מגזימות" בארגון מסיבת הרווקות, ולמה?
כי בתוך כל הלחץ והארגונים לקראת החתונה, אנחנו רוצים לתת ערב אחד מיוחד במינו לכלה האהובה שלנו. ערב אחד קסום שבו סובבות אותה הנשים הכי קרובות הכי אהובות עליה, הנשים שהיא בחרה לחגוג איתן. ערב אחד שבו הכל סביבה, ויש המון אהבה ומחמאות התרגשות ולפעמים גם דמעות.
כן! אז מה? מגיע לנו להתרגש ובטח שזה מגיע לכלה האהובה שלנו.

מה דרוש לארגון מסיבת רווקות

רשימת מוזמנות

דבר ראשון והכי בסיסי בארגון מסיבת הרווקות היא רשימת המוזמנות. זאת בערך האחריות היחידה שנופלת על הכלה (חוץ מלהגיע בסופו של דבר למסיבה). אמנם יש לה עכשיו המון דברים על הראש, רשימת המוזמנות למסיבת הרווקות כנראה שהתגבשה די מזמן, בערך כמה דקות אחרי שהוא הציע. אז יישאר לה רק להעביר לך את השמות ומספרי הטלפון.

תאריך המסיבה

אחרי שיש בידיך את הרשימה, והקמת קבוצה בווטסאפ, הדבר החשוב הבא בדרך למסיבת הרווקות הוא לקבוע תאריך. כזה שיהיה סמוך למועד החתונה ורצוי גם שיהיה בסוף שבוע. מה שלא משאיר יותר מידי מקום לתמרון, תנסו למצוא את היום שיהיה נוח לכמות המקסימלית של משתתפות.

תקציב המסיבה

אחרי שעברנו את מסכת קביעת התאריך, הדבר הבא הוא להחליט על התקציב. את יכולה להסתמך על מה שמקובל אצלכם בסביבה הקרובה, מסיבות ביתיות עם הפעלה עצמית ואוכל שהבנות מכינות או הפקות עם קייטרינג, מפעיל ולינה בוילה…
בחלוקה גסה, התקציב מיועד ל:

  •  מקום + קישוטים ואביזרים
  •  הפעלה
  • מתנה לכלה (לא לשכוח גם ברכה)
  • אוכל, כלים, נשנושים ואלכוהול

הפעלה ומקום המסיבה אלה הן שתי ההוצאות הגדולות וכאן, ועל זה שני הסעיפים הבאים.

מקום למסיבה רווקות

התקציב הוא זה יקבע את המיקום של המסיבה. וכאן שוב צריך להחליט:
האם תוכלו לחגוג בבית של מישהי? או שיש אפשרות להשכיר מקום? היתרון הבולט בחגיגה ביתית הוא החיסכון.
היתרונות של השכרת מקום: זה מקום יעודי עם מגוון אטקרציות (קריוקי, ג׳קוזי, בריכה, סנוקר, בר וכו׳),
אם אתן משכירות לופט אז אין הגבלת רעש, יש אווירת מסיבה, יש תאורה והגברה ועוד…
לאחרונה עולה הפופלריות מסיבת בריכה, אם זה הכיוון, כאן תוכלי למצוא מגוון מקומות עם בריכה למסיבת רווקות בכל הארץ.
עוד דבר שכדאי מאוד לקחת בחשבון הוא לעשות את מסיבת הרווקות שלכן עם לינה. העובדה שלא צריך להסתכל על השעון, לא צריך לארגן שופ דבר בסוף המסיבה, לא צריך לנהוג… כל זה מוריד את לחץ, משחרר את כל הבנות לשתות ולהינות בלי דאגות. 
במקרה כזה, תצטרכו לדאוג גם לארוחת הבוקר.

הופעה חיה או מסיבה, מסיבת טבע?

את מסיבת הררוקות, תמיד אפשר להתחיל במועדון ריקודים או בהופעה חיה של האומן האהוב על הכלה. פתרון מושלם למסיבת רווקות יכולה להיות הופעה או מסיבה במועדון לוהט בתל אביב. חפשו איזה הופעות יש בסביבה או במרחק נסיעה סביר ומשם תוכלו להמשיך את היום שלכן. 

חפשו את ההופעה באתר הלילה מרכז את המסיבות וההופעות החיות השוות וגם החינמיות במרכז כך שלא צריכה להיות לכן התלבטות לאן ללכת.

הפעלה למסיבת רווקות

ההחלטה על סוג ההפעלה תגיע ביחד עם קביעת המיקום של המסיבה ובהתאם לתקציב.
אם החלטתן להשכיר מקום, סביר להניח שלא נותר הרבה בקופה, אבל מצד שני, הלופט מספק בעצמו כל מיני פעילויות, ואפשר לסנן את החיפושים לפי הרצונות שלכן.
אם המסיבה ביתית מומלץ להזמין הפעלה בשביל למלא את הזמן בתוכן, הנה כמה רעיונות להפעלה:

  • ריקודים:  רקדנית בטן, הפעלה עם חישוקים, רקדניות ברזילאיות, סדנת ריקוד על עמוד, מסיבת פולמון, די.ג'יי, חשפן.
  • מפעילים: גרפולוג/ית, סקסולוג/ית, סטנד אפ, דראג קווין, חשפן, הפעלות גיבוש וקונספט, קלפי טארוט.
  • סדנאות: בישול, שף פרטי, סדנת קוקטליים / משחקי אלכוהול, סדנת איפור, שזירת פרחים, תכשיטים ועוד…
  • פינוקים: עיסויים, רפלקסולוגיה, יוגה צחוק.

בנוסף (או במקום) אפשר להכין משחקים לבד גם במסיבה ביתית וגם אם לא.
בלינק הבא ניתן למצוא רשימה אדירה של משחקים למסיבת רווקות עם רשימת שאלות ומשימות למשחקים.

אוכל, אלכוהול ואביזרים

אם התקציב שלכם לא גדול, כדאי לחלק את האוכל בין הבנות. מאוד מקובל והוגן. ככה לא נופל הכל על המארגנת וגם לכל חברה יש הזדמנות לתרום לאירוע.
תעשי רשימה את כל האוכל ואלכוהול שצריך להביא ותפרסמי בקבוצה.
(לרוב הערניות ״יתפסו״ את קניית החומוס והשתייה, המאחרות לבדוק את הווטסאפ ישארו עם הפשטידות)
חשוב לבחור מאכלים שטעימים גם קרים. לא לשכוח לדאוג לנשנושים וקינוחים שילוו את האלכוהול בהמשך המסיבה.

בנוסף לאוכל, אלכוהול, נשנושים וקינוחים, תשאירו חלק מהתקציב עבור אביזרים למסיבה: קישוטים, אביזרים למשחקים, מתנפחים לבריכה, מתנות לחברות, אבזור שולחן ואוכל ועוד.
בלינק הבא ישנו סעיף של אביזרים למסיבת רווקות שבו תוכלו להיעזר.

עוד כמה טיפים לארגון מסיבת הרווקות

  • אם יש אפשרות, תאספי את הכסף מראש כדי שתצטרכי לממן מכיסך. אם לא, בקשי מהבנות לבוא עם סכום כסף מדויק ולמסור לך בתחילת המסיבה. 
    המלצת לופטוש: תשתמשו באפליקציה לאיסוף כספים, גם מוסדר וגם הבנות יוכלו לשלם באשראי.
  • חשוב מאוד לתכנן את המסיבה, אבל יחד עם זה לנסות ״להרגיש״ את האווירה. אם הבנות נהנות, שותות, מדברות וצוחקות, שווה לחכות עם המשחקים.
  • תכננו את ההפעלה בערך בסוף השליש הראשון של המסיבה.
  • שווה לשקול מקום עם בריכה למסיבת רווקות, כי הבריכה תורמת המון לאווירה, במיוחד אם (חלילה) לא תצליחו לגבש בין הבנות.
  • אם הבנות יצירתיות ויש אפשרות, תכינו מצגת או סרטון. זה אולי ישמע נדוש, אבל הכלה תעריך את ההשקעה. רק תוודאו שיש טלוויזיה עם חיבור למחשב או מקרן.
  • תבדקו אופציה של לינה.
  • תדאגו לפלייליסט (גם אם זה ביו-טיוב), העיקר שלא תצטרכו להתעסק בזה בזמן המסיבה.
  • לא לשכוח מתנה וברכה!

אז… אם יש מכשולים בדרך, תזכרו את המטרה לשמה התכנסנו: ה-כ-ל-ה! אפשר ערב אחד לשים הכל בצד ולהתמקד רק בה!

בהצלחה 🙂

השאר תגובה